خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/18 - 09:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عسگری خبر داد

تأمین زمین برای احداث پایگاه هلال احمر در جاده ماهدشت – اشتهارد

نماینده مردم کرج در مجلس از تامین زمین برای احداث پایگاه هلال احمر در جاده ماهدشت – اشتهارد خبر داد.

مهدی عسگری در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری خانه ملت از تامین زمین برای احداث پایگاه هلال احمر در جاده ماهدشت – اشتهارد خبر داد و گفت: با پیگیری و رایزنی‌های انجام شده با سازمان شهرک‌های صنعتی ایران، تخصیص رایگان یک قطعه زمین 500 متری از شهرک صنعتی کوثر به جمعیت هلال احمر شهرستان اشتهارد در جلسه مورخ 30 آبان 1402هیأت مدیره آن سازمان تصویب شد.



نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر یک روزه خود به اشتهارد افزود: در پایان سفر و بازدید میدانی انجام شده از پایگاه هلال احمر واقع در مجاورت شهرک صنعتی کوثر، با مسئول و اعضای این پایگاه گفتگو شد که مهم‌ترین مطالبه این عزیزان، اختصاص زمین برای احداث ساختمان جهت تقویت خدمت‌رسانی به مردم منطقه بود.



وی اضافه کرد: این موضوع از طریق وزارت صمت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران پیگیری و نهایتا در تاریخ 30 آبان 1402 این مطالبه مورد تصویب هیأت مدیره این سازمان قرار گرفت.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به فرصت 45 روزه شرکت شهرک‌های استان جهت تنظیم قرارداد با هلال احمر استان البرز، تصریح کرد: امیدواریم با تسریع در این فرآیند به‌زودی شاهد آغاز عملیات عمرانی احداث این پایگاه در شهرستان اشتهارد باشیم.



نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره بر حادثه خیز بودن کشور، گفت: در اینگونه حوادث، علی‌رغم محدودیت‌ها و کمبود امکانات، شاهد فداکاری داوطلبان هلال احمر هستیم لذا حمایت حداکثری از این جمعیت یک ضرورت و تکلیف است./



پایان پیام

  • کد خبر : 372684
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار